Classes gratuïtes de català

A Xera creiem que la llengua és molt més que paraules: és oportunitats, autonomia i inclusió. Per això, tornem a posar en marxa les nostres classes gratuïtes de català (nivell A1 + A2) amb certificat final per a totes les persones que completin les 45 hores de formació. 

Classes per a infants i joves

Dilluns, dimarts i dimecres
🕠 De 17:30 a 18:30 – Infants fins a 11 anys
🕡 De 18:30 a 19:30 – A partir d’11 anys

Aprendre català ajuda als infants a seguir millor les classes a l’escola, entendre els deures i sentir-se més segurs en el seu dia a dia. Quan un infant entén la llengua, guanya confiança, autonomia i oportunitats.

Classes per a persones adultes

Dimecres i dijous
🕠 De 17:30 a 19:30 (sessions de 2 hores)

A més, els dimecres oferim servei de canguratge gratuït, perquè les famílies amb fills i filles puguin venir tranquil·les a classe mentre nosaltres cuidem els petits.Perquè aprendre no hauria de ser un luxe, sinó un dret.

Per què és important aprendre català?

Parlar català obre portes. Ajuda a:

  • Acompanyar els fills i filles amb els deures.
  • Comunicar-se millor amb l’escola.
  • Accedir a més oportunitats laborals a Barcelona i rodalies.
  • Millorar les condicions laborals i socials.
  • Sentir-se part activa de la comunitat

La llengua és una eina d’inclusió i d’igualtat. I a Xera treballem perquè ningú es quedi enrere. Les classes són gratuïtes, tenen una durada de 45 hores i s’entrega certificat d’assistència a les persones que completin el curs.

Si vols més informació o t’hi vols inscriure, contacta amb nosaltres:

 

Telèfon:640 93 76 29

infancia@ongxera.com

es_ESSpanish